czwartek, 20 grudnia 2012

Spódniczka- Fotka

                                   Cześć kochani :)


W poprzednim poście szyłam  spódniczkę z eco-skóry, dziś wrzucam fotkę jak spódniczka się prezentuje.





Moja kochana siostra zrobiła dla mnie śliczny kołnierzyk -super bo założę do sweterka i spódnicy na sylwestra :)






U mnie przygotowania świąteczne ruszyły na pełnych obrotach.U Was pewnie też ?  :)
Jeśli któraś byłaby zainteresowana kołnierzykiem to napiszcie - nie nie ja swojego nie sprzedaję, ale może siostra zrobi jak któraś by z Was chciała.


                          
                                                   Do zobaczenia :)


                                   
.

49 komentarzy:

  1. o wow ale śliczny komplecik:)
    Pozdrawiam Kochana :* U mnie nowy wpis:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idę właśnie odwiedzać Wasze blogi kochane :)

      Usuń
  2. Ruszyły a jak że! Kołnierzyk bardzo urokliwy!

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjnie wyglądasz w tej spódniczce:) a kołnierz jest boski! zdolne jesteście:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie całość wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie nosisz tą spódniczkę :)

    Zapraszam na KONKURS: http://oczynamode.blogspot.com/2012/11/giveaway-konkurs.html Do wygrania 25 voucherów na okulary przeciwsłoneczne, korekcyjne lub zerówki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz rewelacyjnie :)
    A kołnierzyk - jest fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. I tak też się wybiorę na sylwestra ;)

      Usuń
  8. Ah, wspaniała ta spódnica! Idealnie wygląda z tą bluzką! I kołnierzyk świetny - fajnie, że jest taki błyszczący :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny kołnierzyk wszystko super:D obserwuję:*

    OdpowiedzUsuń
  10. ale masz super siostrę:) Teraz takie w modzie-wszędzie je widać-wiedziała, co wybrać;)
    A spódnica wyszła ci super;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za tak pozytywne komentarze-cieszę się, że chociaż dla jednej osoby jestem inspiracją:)
      Chociaż jak widzę twojego bloga, wszystko, to co robisz-to jestem bardzo zdziwiona, że moje pichcenie roni na tobie wrażenie! Przecież ty jesteś dużo lepsza i założę się, że w kuchni byłoby podobnie! :)

      Usuń
  11. Spódniczka leży super, wyglądasz świetnie :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Amazing post!! :)
    Would you like to follow each other? :)

    http://www.facebook.com/estilohedonico
    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna spódniczka :) Miałam kiedyś podobną, niestety po jakimś czasie bardzo się zniszczyła i "rozwarstwiła", musiałam wywalić.
    Masz super pomysł i talent!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eco pewnie nie przetrwa długo,ale i tak wyszła mnie tanio niż w sklepie,więc jest plus ;)

      Usuń
  14. Spódnica prezentuje się naprawdę super ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. prezentujesz się super w tej spódniczce

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawa koszula!
    zapraszam do siebie : http://speak-of-fashion.blogspot.com/2012/12/wigilijna-elegancja.html

    OdpowiedzUsuń
  17. cześć, bardzo fajne, pomysłowe outfity !
    zapraszam : www.imcarlaa.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie spódniczka się prezentuje :)
    A kołnierzyk boski, w sam raz na zabawę sylwestrową! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. ` Ta spódniczka z tą bluzką wyglądają super!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wesołych Świat kochana i dużo prezentów pod choinką :*

    OdpowiedzUsuń
  21. świetnie leży , zazdroszczę talentu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a może spróbujesz coś uszyć? ;)

      Usuń
  22. Spódnica jest świetna, wyszła tobie perfekcyjnie. :) no to że piszesz że nie ma w niej nic trudnego, zdolniacha, Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  23. pięknie :) elegancko i z klasą, spódnica jest cudowna ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. wyglądasz fantastycznie :)
    spódniczka jest piękna

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepięknie wyglądasz. :) Gratuluję siostrze talentu. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Brawo za design. Pozwól ze i ja popatrzę na twoje DIY, które uwielbiam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Kołniezyk nie pasuje do tej bluzki bo ginie w niej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. * kołnierzyk "r" nie wcisnęłam.

      Usuń
  28. Jak dla mnie jest Ok... a tak na marginesie zapamiętaj żelazną zasadę ... " O gustach się nie dyskutuje " :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)