poniedziałek, 10 grudnia 2012

Mix

                              Cześć


Jakiś czas temu brałam udział w konkursie "pomysłowe aplikacje" zajęłam drugą pozycję i dostałam taką  nagrodę...



Jak dla mnie szyjącej nagroda bardzo fajna i przydatna.
I wpadłam na pomysł by z tego kawałka lnu zrobić sobie swoją świąteczną serwetkę na stół, a z kawałka resztki zrobiłam zawieszki - serduszka. 

                    



           


  Elfie buciki będą ozdobą



A tu parę zawieszek z filcu na choinkę pewnie jeszcze coś zrobię.




  

I stwierdzam kochani, że Grudzień pędzi bardzo szybko chyba, że tylko mi ??  

                                
                                       Do następnego :) 




 

31 komentarzy:

  1. ja nie wiem.. jak na razie u mnie jest normalnie, bez szału. i pewnie grudzień zacznie się szybko kończyć za jakiś tydzień, im bliżej do świąt tym bardziej;) a ozdoby super, nie wiem co bardziej, renifery czy choinka?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy kto widzi ozdoby zwraca uwagę na renifera czerwonego i serce pewnie,że duże ;)

      Usuń
  2. nie nie mi też, a do tego na zwolnieniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kliknęło mi się za szybko.........zawieszki extra

      Usuń
  3. Leci czas bardzo szybko ! ;)) więc nie wydaje Ci się, tylko tak jest rzeczywiście! przywieszki superowe :D Ty to wszystko umiesz wykorzystać.;)

    http://sarenkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, gratuluję serdecznie drugiego miejsca!!! :D <3 Fajny prezencik dostałaś i widzę, że cudowną serwetę zrobiłaś! :D No i ozdoby boskie, nie wiem czy bardziej podoba mi się choinka, ciekawie wykończona czy biały renifer, czy czerwony czy te cudowne serduszka!? ;D <333

    OdpowiedzUsuń
  5. Pędzi pędzi..:-)

    Fajna serwetka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. skąd ty czerpiesz te pomysły? Masz jakiś worek?;D
    Gratuluje nagrody! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam worka tylko duże pudło na materiały :D

      Usuń
  7. Oj, pędzi grudzień :)
    Gratuluj wygranej! I biały reniferek jest przesłodki!

    OdpowiedzUsuń
  8. super blog! ciekawe pomysły! :)
    gratuluję nagrody :)
    obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na prawde szybo pędzi :( ale przynajmniej do świąt już bliżej niż dalej ;D śliczne zawieszki <3
    Gratuluję wygranej ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. love this post and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach! Pędzi, pędzi! Powinien mieć przynajmniej 60 dni w tym 30 wolnych:)) Uwielbiam ręcznie robione ozdoby na choinkę. Kiedyś robiło się z bibuły. Kolorowe choiny są bardzo optymistyczne! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. nie tylko Tobie grudzień mija tak szybko..mnie też! :) gratuluję nagrody i podziwiam te przepiękne ozdoby ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i szkoda,bo pędzi i święta przejdą szybko a tyle przygotowań...

      Usuń
  13. O rok starsze, no fakt - ani nie mów :D heh
    Wyświetlają CI się wszystkie notki na moim blogu czy tylko ta jedna z listopada? :) bo z notkami staram się być na bieżąco, tylko zauważyłam,że komentujesz jedną notkę;d;p ;***

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje ;) a ozdóbki są urocze, sama takiego reniferka bym sobie powiesiła na choinkę.

    OdpowiedzUsuń
  15. o tak grudzień mija błyskawicznie! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję nagrody i tego jak ją przerobiłaś:))ślicznie:))ja czekam na wiosnę więc niech sobie grudzień pędzi:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. ` Prześliczne ozdóbki! :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Słodkie białe rentierki :)
    Ps. Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)