środa, 12 grudnia 2012

Jak Zrobić Elfie Buciki...

                                      :)

Jakiś czas temu szyłam elfie  świąteczne buciki nie robiłam żadnego tutorialu.Buciki  są łatwe do zrobienia, więc dziś mały kursik.

     







Potrzebne:

-filc
-ozdobna nitka, mulina lub rzemyk jak kto woli
-cekiny lub koraliki ewentualnie brokat do posypania bucików gotowych
- wata jako czubki bucików są też w pasmanterii gotowe filcowe kuleczki, ale watka też fajnie  się sprawdza 
-nożyczki
-forma poniżej 


                




Zaczynamy od czubka bucika *noska*zszywamy dowolną metodą - ja na okrętkę 




Następnie spinamy  spód-podeszwę bucika do boku  najlepiej szpilkami małymi dookoła i znów zszywamy.



Na koniec spinamy szpilkami języczek i zszywamy



Zdobimy według swego pomysłu a z waty formujemy małą kulkę i przyszywamy do bucika.

I znów od początku by uszyć drugiego:D



Jak ktoś chętny życzę miłej zabawy i koniecznie pochwalcie się elfimi :)

                                 

                                    Do następnego...


 

15 komentarzy:

  1. Fajne w sam raz na Mikołajki albo na świąteczny upominek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Może i ja w wolnej chwili spróbuję zrobic elfie buciki ? :D
    http://sarenkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. do czego mozna je wykorzystać??

    http://newlifewithfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na prezent,na choinkę ,ozdobę stołu świątecznego ;)

      Usuń
  4. fajny tut:) może też zrobię! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. wowoowow coś wspaniałego
    ❉ ❉ ❉ ❉ ❉
    pozdrowienia,
    OLA:*

    OdpowiedzUsuń
  6. ` Buciki świetne! Ich zawartość również. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. super, że dodałaś tutorial ;) bo te buciki wyglądają zabójczo :)
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodkie ;)
    Ps. Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale smiszne papuchy :D rozbroily mnie na calego :D a do tego jeszcze pelne czekoladowych pysznosci....mniammmmm :D
    dziekuje za odwiedziny u mnie, zapraszam ponownie i pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)