czwartek, 27 grudnia 2012

Hipstersi

                      Święta...Święta i po ...  :)


Kiedyś moja siostra spytała się mnie czy wiem kim "Hipstersi"... Zaciekawiona kim są postanowiłam podpytać ją  by mi wyjaśniła ...D. odpowiedziała ...poszukaj i poczytaj sobie :D


                Hipstersi, czyli nowa subkultura 


Dla prawdziwego hipstera modne jest to, o czym jeszcze nikt nie wie, że jest modne. Z tym że prawdziwy hipster nigdy nie powie o sobie, że jest hipsterem. To byłoby bardzo niemodne.Wielkie koncerny natychmiast przechwytują trendy. Zatrudniają cool hunterów, czyli łowców tego, co jest cool, którzy myszkują w środowiskach młodzieży.

 Hipsterzy to jedna z najbardziej ulotnych i nieokreślonych subkultur. Nie wiadomo nawet, czy jest subkulturą, czy może postsubkulturą lub subkulturą w cudzysłowie.

                             

                             A co noszą?

 

Mają  trudny styl. Sprawiają  wrażenie, że człowiekowi zupełnie na modzie nie zależy. Dla niewtajemniczonych hipster może sprawiać wrażenie, jakby przed chwilą wstał z łóżka (fryzura) i ubierał się po ciemku :D  Metki wykluczone. Kto ma wiedzieć, że to z Berlina, ten wie. Założyć można niemal wszystko. Liczy się kombinacja stylów, np. sportowego z retro albo kiczu z elegancją, dobrze widziane są cytaty z różnych modowych epok. Ale z tym trzeba uważać, bo nie każdą epokę warto aktualnie cytować.
Choć stylizacje hipstersów mogą wydawać się nieco przypadkowe, zwykle są dość przemyślane. Hipsters ceni ubrania vintage, znalezione w second-handach, oryginalne i niepowtarzalne. Jeszcze kilka lat temu dominowały ubrania w stylu lat 80., teraz dużą popularnością cieszy się następna dekada, czyli lata 90. zeszłego wieku.

To tak w skrócie,bo na ten temat jest dużo informacji-wieszjak.pl i polityka.pl 
Ostatnio na allegro zakupiłam fajne materiały,dzianinę na sweter lub tunikę ze srebrną nitką i bawełne ze streczem szarą na hmm myślę o sukience ze wstawkami coś wymyślę .. ;)
Wolne mam w sobotę,więc może uda mi się uszyć sweterek...

                      



Mam nadzieję,do zobaczenia w szyciowym poście :)

43 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Ale niech trwają aż do Nowego Roku :)

      Usuń
  2. Sweterek zapowiada sie fajny :-). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam o nich materiał... Chyba każdy z nas jest trochę hipsterem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą każdy z Nas :)

      Usuń
  4. Świetny materiał, jestem ciekawa co Ci z niego wyjdzie ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. na pewno świetnie wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ha. nawet nie wiedziałam takiej subkulturze. ale myślę, ze wśród tylu kopi to ma sens:) podziwiam takich ludzi

    OdpowiedzUsuń
  7. juz nie mogę się doczekać sweterka :) fajny materiał wybrałaś

    OdpowiedzUsuń
  8. czeekam na efekty szycia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. czekam na efekty, na pewno będa super:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje postanowienie noworoczne to nauczyć się szyć! Materiał jest super! Więc tylko czekać efektów :P

    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak, niedawno też właśnie czytałam kim oni są :)
    Czekam na notkę o szyciu! ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. aaa.. ja tam nawet nie wiem, czy widziałam kiedyś hipistera, czy nie? Widocznie w moim otoczeniu dobrze się kryją;D
    Czekam co wyjdzie ci z planów ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. sweter cudo, czekam na stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  14. święta, święta i po świętach szybko zleciały :c
    czekam, aż uszyjesz sweterek :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ładny ten świecący materiał :)

    OdpowiedzUsuń
  16. czekam na tą notkę o szyciu,mam nadzieję,że się pojawi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musi się pojawić materiał już zakupiony,więc nie może się zmarnować nie umie ;)

      Usuń
  17. Bardzo dziękuję za tak ciepłe słowa! Blog świetny i na pewno przydatny! Będę zaglądać częściej i oczywiście obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo cenny wykład, teraz już wiem czym jest moja córka:))))
    Materiały świetne, więc z niecierpliwością będę czekać na efekty♥

    OdpowiedzUsuń
  19. hahhaha mi to sie nawet podoba, moze jakbym byla mlodsza:P♥ z pozdrowieniami,OLA

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie wiedziałam, że coś takiego w ogóle istnieje :) Dzięki za info :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super,że post jest przydatną informacją :)

      Usuń
    2. No, bardzo super XD Ja również obserwuję :)

      Usuń
  21. Szczęśliwego nowego roku:) Piękny materiał

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fajny blog :)
    http://mellymp.blogspot.com/ zapraszam :p

    OdpowiedzUsuń
  23. Moim zdaniem w każdym z nas jest trochę z hipstera wystarczy że ubieramy to co lubimy i co nam się podoba i nie próbujemy za wszelką cenę przypodobać się innym:)))Pozdrawiam serdecznie i wszystkiego dobrego w Nowym roku życzę

    OdpowiedzUsuń
  24. no co ! przecież to moja dzidzia :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ciekawe co wymyślisz z tych materiałów ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Szczęśliwego Nowego Roku ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. Materiał super :) Czekam na sweterek !!

    OdpowiedzUsuń
  28. SUPER!!!! czekam na ciebie w nowym roku♥ ♥ ♥ CAŁUSY:*OLA

    OdpowiedzUsuń
  29. Genialny materiał, ciekawe jak wyjdzie ten sweterek:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)