wtorek, 4 grudnia 2012

Elfie Buciki

                                Cześć 

Skończyłam właśnie elfie filcowe małe urocze buciki. Jako oryginalny prezent a może na choinkę lub ozdobę stołu ?  W środku włożyłam malutkie cukiereczki...

  Jak zwykle mój aparat nie ukazał rzeczywistych wyraźnych kolorów zdjęć-ubolewam :( Bo w rzeczywistości buciki wyszły ślicznie...








Ja buciki daję w prezencie już je spakowałam :D I robię następne :)


A tu buciki wersja druga, prawie te same ale trochę górą inaczej wykończone.
 Chcecie tutorial na buciki? 







                               :)

33 komentarze:

  1. mega są te butki !!! ;))
    zazdroszczę Ci tego talentu !!

    http://sarenkowa.blogspot.com/ pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Dziewczyny Wy jesteście MEGA! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli aparat nie pokazał wszystkiego to pewnie by mnie "wszystko" powaliło. Są cudne! I sam pomysł świetny - nie widziałam jeszcze takich butków. Bardzo fajne wykończenie srebrną nitką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. masz talent ! i głowę pełną pomysłów , butki wyszły pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej jakie słodkie są!
    piękne! ja chętnie zobaczę jak je się robi. Może zdążę przed świętami :)

    ps. dziękuję za informację o konkursie w burdzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już coś szyję :) gdyby nie ty nie dowiedziałabym się :)

      Usuń
  6. ale fajne! świetnie wyglądają, jak na nie patrzę to zaraz się uśmiecham :) pokaż tutorial, koniecznie ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacja :) a ja będę w sobotę elfem :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie muszę zobaczyć Cię w Elfim stroju! :)

      Usuń
  8. http://aanneke.blogspot.com/2012/12/grudzien.html
    https://www.facebook.com/events/439444842778257/446890652033676/?notif_t=plan_mall_activity

    Zapraszam do przyłączenia się do akcji oraz udostępniania na facebooku! :)
    Z góry serdecznie dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł ! :) Obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. hah! Super te butki-takie słodkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mogłaby się przynajmniej pożegnać ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne są! :D Widać, że wyszły ślicznie! :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocze i śliczne pomponiki mają, a do tego jeszcze te słodkości - super!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam też takie cukierki :)
    Ps. Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)